Ze serveru tvořivá informatika




Zde najdete odkazy na výuku Baltíka:


1. Začatečník

2. Pokročilí

další výukové příklady (stáhnute z netu)

1. prvek "literál"
základní použití prvku "literál"
"literál"
2. vytvoření hry "piškvorky"
klasická úloha na vytvoření hry piškvorky
hra "piškvorky"
3. prvek "myš"
několik zadání a řešení programů na práci s prvkem myš
stahuj soubor "myš"
4. složitější úlohy - zadání i řešení
programy: jedoucí nápis, roztahující se obdélník, ruční animace
programy s využitím pokročilých funkcí
5. program využívající měření času
hra - na čas
6. prográmky využívajícíc vstup z klávesnice
zadávání čísel, textů uživatelem z klávesnice
vstup z klávesnice
7. grafy matematických funkcí
nakreslení grafu funkce sinus, kružnice daného poloměru a z daného středu
matematické funkce